Wednesday, March 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 1A



Bismillahirrahmanirrahim. Assalamu'alaikum wbt..

Ini adalah kali pertama saya menulis blog.πŸ˜… 

Dalam blog yang pertama ini izinkan saya untuk memperkenalkan diri terlebih dahulu. Nama diberi Nurul Najehah binti Mohd. Biasanya rakan-rakan saya memanggil "Jack"πŸ˜ƒ. Saya merupakan anak bongsu dan mempunyai seorang kakak dan juga seorang abang. Mereka semua dah berumah tangga tetapi saya masih singleπŸ˜† Saya menetap di Kuala Berang, Hulu Terengganu, berdekatan dengan Tasik Kenyir.

Alhamdulillah selepas tamat stpm, saya dapat menjadi salah seorang mahasiswi di Universiti Putra Malaysia yang bernombor matrik 203011. Saya mengambil kos Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu). 

Thats all for today. Selamat berkenalan. 

Thank youπŸ’—

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFI...